2 Januari

hejsan igensan bloggen!

tänker hålla mig kort faktiskt. jag har inte tid till att blogga längre :p kanske
folk har märk? får ta och skriva när det händer något STORT, och inte bara
all vardaglig skit som jobba, jobba, jobba och jobba. det är det enda jag gör faktiskt.
så jag tänker sluta skriva om det.

men jag mår bra, jag lever. nyår nyss, det firades hos sofia med en massa goda vänner.
och idag jobbade jag, lagom sliten efter fredag/lördag.

och sandra, om du läser, vi jobbar 09.00 - 18.00 denna vecka så finns ingen tid att klämma
in något roligt ;( förutom på torsdag, då är jag faktiskt ledig! men ska träffa filippis ( :D )
på dagen eller kvällen, så vi kan ju ses på dagen eller kvällen? haha :p vi får höras på telefon!
måste ses innan du drar till kalle umeå ju :( :( :( tråkmåns!

nej, nu ska jag försöka hitta lite glädje inom mig och hitta på något roligt....
visst är jag uppåt och glad? OFC!




.....not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback