30 September

tjabba!

igår så vart det inte så mycket städning tyvärr :p tvättade en maskin, mötte annelie + tvillingar & mamma vid ica och tog en fika, gick hem, tvättade en till maskin och sen fick jag meeega huvudvärk! så ja la mig i soffan och kollade på ett avsnitt av glee och sedan somnade.. vaknade när seb kom hem och då gick vi till ica och handlade.

sen hem, käkade middag och diskade. kollade lite på tv på kvällen, och självklart idol! smsade med sandra under hela idol för att uttrycka mina åsikter om alla uppträdanden, haha.

idag vaknade jag vid halv tio, tvättade två maskiner idag också, bytte sängkläder och har fixat i garderoben. tagit bort kläder som inte behöver ligga där osv. nu fattas bara dammsugning och undanplockning. får se om jag orkar med det just nu :p har kollat lite glee idag också (sandra säger att det är bra, seb säger att det är dåligt, så vi får se! haha) men ska väl kolla ett till avsnitt nu medans jag städar lite.

ikväll är det idol, som vanligt! och sen blir det tidig säng eftersom jag börjar jobba 06.00 imorgon! måste fixa lunch tills imorgon också.. hm, vi får se! men bloggar imorgon och berättar om dagen!

puss & kram!

Kommentarer
Postat av: evelina

Lycka till imorgon på första dagen på jobbet :D Stoooor dag för både dig och mig, du har din första dag, och jag kommer till min familj :D Pusssss på dig <3

2010-10-01 @ 04:42:58
URL: http://evelinaistaterna.blogg.se/
Postat av: Sandra

GLEE:D

2010-10-04 @ 21:03:11
URL: http://traningsbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback