23 September

hallå där kött och blåbär!

nu är jag vaken men jag hade jääättesvårt att gå upp i morse! det var kallt i rummet men sängen var alldeles varm och skön så jag ville inte lämna den, men tillslut så hade jag inget val... så nu sitter jag här och har läst lite bloggar, och nu tänkte jag kolla nya avsnitten av couger town och modern family! :D skit kul att alla serier startar nu igen!

igår hände inte så mycket på dagen, skulle träffat sandra på ikea vid tolv men hon behövde jobba.. så då passade jag på att tvätta, städa, diska och dammsuga. sen kom sebs mamma hem igår från göteborg. hon har varit borta en vecka. så vi gick ner på ica, handlade lite och sen hem och lagade mat.

vid halv sex så kom sandra och hämta upp mig, så åkte vi till jakan och handlade varsin sallad och sen gick vi hem till mig, käkade, kollade lite tv och sen idol! och självklart så gick våra favoriter vidare ;) vi pratade en massa minnen och hade det skitkul! :D

idag händer det inte så mycket. ska äta lunch med annelie idag, men sen vet jag inte. det är idol på tv ikväll också! jag och seb ska åka förbi stadium när han har kommit hem också och kolla efter en grej. men nu ska jag kolla på serierna, vi hörs en annan dag!

puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback