9 Oktober

hejsan hallåsan!

igår åkte jag och jobbade, kom dit och låg redan efter med ordrarna.. haha. undra vad dags skiftet gör egentligen?? så det var bara att sätta igång och packa lådor! hela kvällen gick väl smärtfritt, eftersom det redan var bestämt att vi inte skulle jobba över så gick hela kvällen jättefort! men sista kvarten gick lite väl långsamt, haha :p men vid elva så slutade vi iaf!

både jag & seb var jättehungriga så vi åkte förbi donken en snabbis och åt lite kvällsmat :p gott som fan var det! och väl hemma så spelade seb lite tv-spel och jag kollade på idol. eftersom jag inte hinner hem till det när vi jobbar kväll så får jag kolla på det på tv4 play, så det är ju lugnt! olle var ju lätt bäst alltså, fy fan!

läste i metro igår också att det var en av idol deltagarna som misshandlat sin flickvän.. så kollade igår vilka som hade flickvänner och sånt, och jag tror fan att det är jay som gjort det.... han som var så himla braaa!

idag gick vi upp väääldigt sent... haha! men skönt att sova ut faktiskt, få sova sina 8 timmar, fy fan vad det var skönt! träffade familjen östh en snabbis också, dom frågade om jag ville vara fadder till tvillingarna, snacka om att jag blev glad! :) det är väl ingen stor uppgift så på papper så, men för mig är det det!  det är ju en ära att få vara det också.
sen åkte jag & seb till ikea, kollade lite saker och sen hem. städa, duscha och äta middag. sandra orkade inte träffas idag så då har jag & seb en myskväll istället :) bara ta det lugnt efter denna slitsamma vecka!

puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback