8 Oktober

hej alla glada!

nu var det lääänge sedan jag skrev sist, haha! men har inte haft någon tid what so ever! har jobbat gaaalet mycket, sovit alldeles för lite.

i måndags fick vi ett sms av unfilex där dom sa att det var kaos på lagret så dom som kunde fick gärna åka in tidigare, så jag & seb åkte vid 12 ungefär, hämtade upp nutte & emil och var väl på lagret vid ett. och det var verkligen kaos! var hur mycket att göra precis hela dagen och vid 03.30 så var det fortfarande inte klart men då drog vi hem, ögonen gick i kors..

i tisdags så började vi som vanligt, 14.30. var lugnt till en början men sen blev det kaos igen.. så vart övertid då också, till klockan 02.00. då stängde våran gruppledare alex av bandet, så alla åkte hem!

i onsdags så var det helt ok. alex hade sagt att det inte skulle bli någon övertid för att vi hade jobbat över båda dagarna innan så det var en helt vanlig dag :p haha, snacka om skönt alltså! man hade ju inte sovit så värst mycket dom två dagarna innan...

och igår ska vi inte snacka om! när vi började så låg vi redan efter... så det fanns ingen chans i världen att vi skulle hitta ta igen allt och vara klara till 23.00 när vi ska sluta. så det var bara att springa fram & tillbaka hela dagen, och alla utom 3 pers sa ja till att jobba över, och det var ju skönt! ju fler man är desto snabbare går det ju. men så jävla snabbt gick det ju inte, haha! så igår var vi klara vid 04.15.... åkte hem, käkade för jag var dööö hungrig! sen somnade jag väl vid halv sex ungefär...

och nu är jag vaken, inte sovit så länge direkt.. seb sover fortfarande men vi måste åka om en timme så tänkte väcka honom snart så vi hinner äta lunch innan vi drar. men idag blir det ingen övertid, oavsett hur mycket det finns att göra! och det är ju jävligt skönt för det är F-R-E-D-A-G! äntligen! haha.

så imorgon ska jag sova ut!! tänker inte ställa klockan så ring INTE mig innan klockan tolv säger jag bara!! då dör ni! sen vet jag inte vad som händer på dagen, men på kvällen så kommer sandra över och så ska vi väl se en film eller något sånt bara, ta det lugnt! :)

och på söndag är det namnkalas för tvillingarna! jag & seb har redan köpt deras presenter (så himla skönt!) så det behöver vi inte tänka på. och på kvällen blir det tidig säng för börjar 06.00 på måndag.
nej, nu måste jag väcka seb, äta lunch och sen åka till kaoset :p haha. blev ett lång inlägg men blir så när man inte bloggat på hundra år :p

puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback