30 Oktober

ojdå, får börja ta tag i bloggen
igen nu känner jag!

men är lite svårt att hitta den tiden till att blogga :p plus att det inte alls händer särskilt mycket i mitt liv just nu... haha. tråkigt? VÄLDIGT! men det är väl så det får vara nu, haha.

har jobbat dag hela veckan, riktigt skönt! dock inte så skönt att gå upp 04.00 varje morgon.. haha. men det är fan så mycket skönare att sluta 14.30, då är det värt det!

hela veckan har varit vääldigt soft :p vi börjar klockan 06.00, men vi har börjat med nattskift nu också, och dom slutar när vi börjar, och då har dom typ gjort allt som ska vara klart på morgonen, så VARJE dag har det inte varit något att göra fram till halv tio, haha. så vi har städat som FAN, och gjort lite saker som man annars inte hinner med. så det har väl varit bra, men typ torsdag & fredag blev det jävligt segt.. men dagarna har gått galet fort! börjar med att inte ha något att göra, till att ha massor att göra från klockan 12 - 14.30, haha.

och igår skulle jag träffat sandra egentligen, men hon behövde jobba.. så när vi kommit hem från jobbet sov vi en timme, sen åkte vi till tastys, handlade middag och sen hem och äta, och sen vid åtta började idol! så kollade på det, och när det var slut så gick jag och la mig, då låg redan seb och sov :p haha.

idag ska jag ÄNTLIGEN träffa filippis igen!! :D hon kommer hit vid åtta, och det blir väl en film eller något sånt bara, ta det lugnt! :) och just ja! i onsdags så åkte jag och seb till elgiganten och köpte ett wii, haha, så det har vi spelat hela veckan :b så mina armar är ganska döda.. hahaha. så det blir lite wiiande idag med filippa också ;)

vad som händer på dagen idag har jag ingen aning om. måste tvätta, städa och en massa sånt som inte blir av på veckorna. sen vill jag träffa familjen östh också! seb kanske ska träffa david och spela ps3 på dagen, men vet inte om det blir av. så jag får hitta på något att göra själv :p haha. men nu ska jag sätta igång en tvätt tänkte jag.

puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback