23 Oktober

hej igen!

nu var det vääldigt länge sedan sist! men jag hinner inte alls med så mycket jag vill nu när jag jobbar... är bara jobba & sova som gäller när det är kvälls skift, inget annat!

men veckan har gått bra faktiskt. jobbade över tisdag & onsdag, kommer inte ihåg hur länge men det ena dagen var till halv 4 typ och andra dagen till klockan 2 typ. men resten av veckan gick vi klockan 23.00, orkade verkligen inte stanna längre. jag var helt slut i kroppen efter alldeles för lite sömn alltså... fy fan!

så idag fick jag sova ut! ingen klocka som ringde, så himla nice! så nu har jag målat naglarna, snart ska jag hoppa in i duschen, sen diska och sen packa. vi ska ju som sagt till min faster idag! :) är dop för lilla ellinor imorgon men vi åker redan idag, ska bli skönt! :) ska hämta upp pappa och min kusin rasmus påvägen också, så ska vi handla dop present och sen käka lunch.

när jag kom hem igår ville jag se idol på tv4 plays hemsida, men dom hade inte lagt upp det.... SÅ JAG VILL INTE VETA VEM SOM ÅKER UT! dom ska lägga upp det idag på eftermiddagen stod det, men jag hinner inte se det så får se det imorgon, så inga sms om vem som åkte eller något, OKEJ!? hahaha. jag är galen, jag vet.. haha. nej, nu ska jag fixa lite saker så vi kommer iväg! seb ska vakna också, så får se när det händer ;) haha.
ses efter helgen!

puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback