17 Oktober

hej igen!

tänker inte skriva lång, det orkar jag inte idag. men jobb veckan gick bra, ingen övertid (eftersom det är dag) så det var nice. hade lagom mycket att göra hela veckan och veckan bara sprang iväg, och helt plötsligt vart det fredag! men torsdagen & fredagen var det vääldigt svårt att gå upp faktiskt :p haha. måndag, tisdag & onsdag var okej, men i slutet på veckan var man slut alltså!

så i fredags kollade jag idol! men var döds trött så somnade innan resultat showen så kollade vem som åkte ut på tv4 hemsida i lördags istället :p haha. och minnah skulle åkt ut faktiskt, det tycker jag! men nästa vecka blir det svårt för man vet inte vem man hoppas åker.. men jag TROR jag hoppas att det står mellan alice & linda.. men jag vet faktiskt inte. dom kanske är skit bra nästa vecka!

i lördags åkte vi till sebs syster på dagen för att hälsa på lite :) linnea blir bara sötare och sötare! nettans & kalles dotter alltså. vi fikade lite, pratade lite och vid fyra åkte vi hemmåt och då var jag, seb & hans mamma jäättehungriga så blev middag på kinan i barkarby, riktigt gott!
när vi kommit hem kände jag mig väldigt hängig, så tog tempen och jag hade feber.. skulle egentligen åkt till johan och firat honom att han fyllt 20 men jag orkade verkligen inte.. fy fan vad dåligt jag mådde!

och idag vaknade jag vid halv tio, kollade lite på glee och sen mötte jag hela familjen östh på ica, tog en fika. har inte träffat dom på en hel vecka! så lite abstines var det lite ;) haha. efter det gick jag hem, kände mig hängig som fan.. så la mig i sängen och spelade lite ps3. och nu har vi käkat, tänkte hoppa in i duschen och sen är det "ensam mamma söker" ikväll! och sen ska jag väl sova tror jag :p är helt slut!

imorgon ska jag jobba, 14.30 till 23.00 men det beror helt på hur jag mår! är jag bara förkyld så tänker jag gå, men har jag fortfarande feber så stannar jag hemma. men känns så jävla dumt att sjukskriva sig när man bara jobbar där i 2 veckor! men jag vet, är man sjuk så är man... men vi får helt enkelt se imorgon. det jobbiga är ju att det kommer typ bli övertid... och jag som är helt slut i kroppen!

men har något att se fram emot hela veckan iaf! :) och har man det så brukar veckan gå mycket mycket snabbt! det är nämligen så att min faster ska ha dop för sin "nyfödda" bebis ellinor på söndag, och min farmor har kommit till sverige ifrån österriket, så jag, seb & pappa ska åka dit redan på lördag så fort vi har vaknat och allt, och tillbringa natten där och sen gå på dopet på söndagen :) så det ska bli riktigt kul! hoppas bara att man får ha svarta jeans i kyrkan? haha. för jag har blåmärken över HELA benen efter att ha burit backar på benen på jobbet.. så vill liksom inte ha strumpbyxor och någon klänning... haha. någon som vet? annars får jag fråga chris!

nu ska jag hoppa in i duschen och duscha bort febern!

puss & kram!

Kommentarer
Postat av: chris

Klart att du får ha jeans i kyrkan :)

Ska bli jätteroligt att träffa er igen.



Kram!

2010-10-17 @ 21:10:19
URL: http://chrisan.blogg.se/
Postat av: chris

Ja du kan ha på dig det :)

Ses snart! kram

2010-10-19 @ 08:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback