12 Oktober

hej och hå!

i lördags så hände inte så mycket på kvällen, jag tog en lååång och skön varm-dusch, sen kollade jag & seb på film och åt lite godis och bara tog det lugnt. helgen är väl förtjänt efter förra veckan alltså :p haha

i söndags så var det namnkalas för tvillingarna. vart fullt hus hos familjen östh, och jag & seb kom först för vi skulle passa tvillingarna medans annelie & peter fixade lite med maten och sånt, så vi var där redan vid ett, och klockan 3 började det och då var alla på plats!
vart först en liten "cermoni" typ där prällen pratade och så, sen fick jag kliva fram för jag hade blivit utvald till fadder ju, så fick ett jättefint brev där det stod varför och sånt :)
sen blev det middag, fika och mycket bus! sen hem, kolla lite tv och sen sova.

i måndags så började vi 06.00. var pain att gå upp klockan fyra alltså! men men, man måste ju. dagen gick smärtfritt, vi tog en halvtimmes lunch istället för en timme så fick vi sluta en halvtimme tidigare, så himla skönt!! dagen gick ganska segt fram tills lunch, sen gick det väldigt fort! men systemet la av i typ 2 timmar så vi hade inget att göra från 8 till 10 typ :p och vid 10 var det lunch, så efter det hade allt kommit igång igen så vart huur mycket som helst att göra! man kunde inte skriva ut ordrar eller något så blev inga backar innan.. haha.

och idag började vi också 06.00, men jag somnade i bilen påväg till jobbet idag... haha. fy fan vad jag var trött! och det sjuka var att kvällspasset hade jobbat enda tills vi började, så vi bytte av med dom.... hahaha! 17 timmar hade dom alltså jobbat! så idag vart det kaos (som vanligt haha) vi låg så sjukt mycket efter, så kvällspasset får nog jobba enda tills vi börjar idag också ;b

nu har jag & seb precis kollat på nya avsnittet av HIMYM, och nu ska jag se gossip girl & 90210, sen ikväll blir det mys framför paradise hotel och kanske en film? vi "firar" nämligen 2 år idag :)

puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback