3 November

shit, det är redan november..
läskigt vad snabbt tiden går!

men ahapp, då är man sjuk... igen! men det bättre idag än vad det går (men rösten är typ borta? ;s) i lördags kom filippa hit på kvällen! :D var typ en hel månad sedan jag träffade henne sist!! helt galet! så vi spelade lite wii, kollade film och sen satt vi bara och pratade :) var riktigt kul att träffa henne igen!<3

i söndags på dagen så hämtade jag & seb povan och så åkte vi och köpte ansiktsmålnings färger, målade henne till en clown, en tiger och en fjäril. var lite svårare än vad jag trodde, haha, men hon blev nöjd iaf så det var ju meningen! sen gick jag hem till pappa, käkade middag med han, farmor & bittan. satt och pratade lite om att flytta hemifrån och sånt. fick jättebra tips! så innan november lönen kommer ska jag till banken och fixa lite :)
på kvällen så kollade jag & seb på inception, SJUKT bra film alltså! måste ses om ni inte sett den!

i måndags så jobbade jag, började halv tre. när man haft dom här "långa" helgerna så känns det som om man varit ledig i en hel vecka, haha, så var inte jobbigt att vara tillbaka. bara det att när jag vaknade så hade jag sjukt ont i halsen & huvudet! så när klockan var 18.00, på våran lunch, så mådde jag piss dåligt! men jag stannade hela kvällen, åkte hem och sov.

men igår orkade jag inte.. när jag vaknade var jag så tjock i halsen att det gjorde ont bara att svälja. så jag ringde och sjukanmälde mig, och så låg jag i soffan hela dagen och halvsov. svettades som en gris ena sekunden och nästa sekund frös jag ihjäl. fy fan vad jobbigt det var alltså!

och när jag vaknade idag kunde jag knappt prata! så jag sjukskrev mig idag också. men idag har det varit bättre i huvudet och halsen iaf. har "bara" tagit alvedon på morgonen, haha. men tänkte vara hemma och vila rösten idag så att jag kan gå och jobba imorgon. är fan inte kul att vara hemma alltså! det är rätt konstigt det där, när man jobbar vill man inget hellre än att åka hem, och när man väl är hemma en hel dag vill man bara jobba! haha :p

puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback