27 November

hejsan alla trogna läsare... haha

såg att min faster chris hade skrivit en kommentar om att jag skrev för sällan så jag får skriva en liten snabbis nu då :p haha.

har väl inte hänt så mycket sen sist? jobbar mest.. känns lite piss att skriva det men så är det! men sist jag skrev så skulle vi ju till camilla & tomi, en riktigt rolig kväll! och det slutade med att edwin också åkte med oss hem och sov :) var riktigt mysigt med båda här!

sen kvällsjobb en vecka. och förra helgen så...
ja vad hände då? jobbade ju fredag kväll så bara hem och sova. på lördagen så skulle vi fira david, men han fick typ inte ledigt :p så jag, seb & filippa åkte och kollade när jocke & johan spelade hockeymatch, och sen åkte vi direkt hem till jocke, käkade middag och sen skulle vi till stan för att möta upp david men blev inte så, utan vi drog hem till mig & seb istället, kom lite folk och så blev det lite wii, öl spel och mycket prat, riktigt kul!

sen blev det en vecka dagsjobb, skönt! och hela veckan gick jääätte snabbt! fredagen var lite seg för fanns inte så mycket att göra :p och i torsdags fick jag lööön! så åkte till kista med seb & sandra och shoppade lite ;) nödvändiga saker endast!

och idag på dagen så kom nettan & kalle och lilla linnea hit :) fikade och käkade lunch och sen drog dom över gatan till en kompis och jag & seb åkte till outlet för jag behövde nya skor. sen hem igen, så kom nettan och dom tillbaka, vi spelade lite wii, myste med bebis och sen vid halv åtta kom filippa och hämtade upp mig och seb, vi skulle till kista och käka middag och kolla bio, paranormal activity 2. den var helt jävla galet läskig!!!! gömde mig bakom min kofta halva filmen :p haha.

och nu är filippa här, hon & seb spelar wii och jag är sjukt trött! tror jag ska gå och sova.. och imorgon ska jag träffa sofia på dagen, ta en fika på ica.

och jessica kommer hem imorgon!!! :D :D :D så hon ska SJÄLVKLART komma hit på kvällen, längtar som ett as!! blir mycket prat & mys förhoppningsvis! och sen på måndag är det dags för jobb igen.. kvällsvecka.. mindre roligt :(

puss & kram!
hoppas du fick lite att läsa nu chris ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klockan va nödvändig vaaaaa?! ;D

2010-12-01 @ 15:32:44
URL: http://traningsbesatt.blogg.se/
Postat av: chris

Härligt! :)

Skönt att se att du lever.



Puss och kram

2010-12-01 @ 18:00:40
URL: http://chrisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback