11 November

nuuu var det länge sedan jag bloggade
sist alltså! inte bra inte bra..

men förra veckan var jag hemma tisdag & onsdag ju, men jobbade torsdag, fredag. träffade sandra i torsdags och tog en fika på ica :) annelie kom förbi också och fikade med oss. sen vid ett drog jag hem, bytte om och så åkte vi och jobbade.

i helgen så gjorde vi inte så mycket. tog det lugnt i lördags. seb åkte till sin pappa för att fixa bilen. och på dagen så åkte jag med david till kallhälls ishall och såg när bl.a jocke, thomas & johan spelade hockey. vi mötte filippa där. har inte träffat david på typ.. 2 månader! så det var riktigt roligt att se honom igen :)
på kvällen var jag & seb hos annelie & peter och spelade sho.

i söndags åkte vi till mekonomen för att se om dom hade en del till bilen, men det hade dom inte. sen var vi bara hemma under kvällen, kollade nya beck "levande begravd" sjukt bra!

sen har vi jobbat hela veckan, morgon. så jag går upp 04.00, är hemma runt 15.30. då ska man hinna med att städa, tvätta. laga mat och sånna saker. och sen går jag och lägger mig vid 9, så blir typ ingen lugn stund under hela dagen.. därför har jag inte bloggat denna vecka! men nu passar jag på :p

imorgon är det fredag!! :D så himla skööönt! på kvällen kommer sandra hit, vi ska kolla idol! och på lördag ska jag & seb åkte till camilla och tomi, för tomi ska hjälpa seb med bilen. povan följer med också :) och på kvällen ska tove sova hos oss också. så blir att leka hela dagen :)

och på söndag ska jag bara ta det lugnt! men måste väl hinna med lite städning också :p haha. men nu ska jag kolla tv, och vila fötterna!

puss & kram!

Kommentarer
Postat av: chris

Hallå!!

Lever du?

Du skriver för sällan :(



Puss och kram

2010-11-27 @ 22:51:14
URL: http://chrisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback