ändrade planer!

happ, då var det en dålig uppdatering
igen då.. my bad

har väl inte hänt sådär jätte jätte mycket sen sist. jag åker inte till dalarna iaf... blir hemma över nyår för pappa mår inte så bra och så ;/ han ligger inne på danderyd, igen! men den här gången är det hjärtat.. så vi får se hur det slutar. han får inte komma hem iaf för hans vilopuls ligger på 140!! så han får inte upp och gå.

så ah, nyår blir firat hemma tillslut iaf. går till seb där resten av befolkningen tänkte jag säga, men resten av kompisgänget är och så :) så det blir ju självklart roligt! men jag ville verkligen till dalarna.. och att pappa inte mår bra är ju inte heller direkt något som kommer underlätta mitt nyår..

/ e, förkyld som en.... !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback