torsdag 3/12

happ, skolan idag då. hände inte så mycket, tog det
mest lugnt typ.

började tio med redovisning & beskattning. sofia var sjuk idag så jag fick prata själv om det lite idag :p men det gjorde inte så mycket, gick bra. sen hade vi låååång lunchrast! och sen hade vi rättskunskap. fick inte tillbaka proven utan vi fick ännu en uppgift. att köpa lägenhet? så jag & towe var i samma grupp så kollade vi runt lite och hittade en fin trea i göteborg ;) haha. nu ska vi bara skriva färdigt "projektet" och sen är vi klara :)

satt i skolan ett tag efter jag slutat innan jag åkte hem. åkte hem till seb, hämtade min väska, sen kom han hem och då gick vi snabbt till ica och nu sitter jag hos pappa. ska träffa johan ikväll så får se vad vi gör :) så nu ska jag duscha snabbt!

/ e, snart är ännu en vecka över.. helt sjukt.

Kommentarer
Postat av: THOWE

hahahahha erica det är onsdag hahaha :D

2008-12-03 @ 22:17:53
Postat av: ERICA

HAHA ojdå :p aja! menade det ^^

2008-12-04 @ 17:36:35
URL: http://ericaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback