jag levar faktiskt! moha

det är sant, jag finns fortfarande i livet, haha.
har inte haft lust att blogga på ett tag bara,
men när t.o.m sofia klagar på (!) att jag sitter vid datorn
för lite så är det illa, haha

orkar inte dra hela veckan nu heller, berättar lite snabbt. i söndags bloggade jag, då hade jag tvättstugan och var bara hemma. sov hemma också. sen i måndags var det skola som vanligt, gjorde inget speciellt men började läsa i min bok :p vi hade inga lektioner men åkte till skolan med halv tio tåget, sen läste jag min bok resten av dagen, haha.

tisdags.. hm, vad hände då? jag började halv nio med svenska, läste min bok och sen hade vi redovisning & beskattning med redovisning (som jag gjorde förra veckan) så då redovisade resten av gruppen. sen hade vi klasstimme och efter det slutade jag, och även seb så fick sällis hem :) vi åkte hem till honom, och pluggade faktiskt!? haha. och sen sov jag här.

onsdags, igår, så var det skola. började tio med redovisning & beskattning, gick igenom något nytt som jag tror jag förstod faktiskt, wow, haha. sen hade vi lunch, rättskunskap där jag och towe gjorde färdigt uppgiften och sen slutade jag. åkte hem till seb, kollade lite tv och sen kom han hem :) då kollade vi lite tv, sen handlade vi. jag somnade klockan tio!? var verkligen skit trött! så det var skönt att somna så tidigt, haha.

och idag, torsdag. började tio med religion, gick igenom lite och sen hade lunch. efter det hade vi lång rast och sen rättskunskap. då fick vi äntligen! tillbaka proven, och jag fick VG.. jag vet inte hur det känns. klart det är bra! men trodde faktiskt det skulle gå ännu bättre.. men men, det kommer, haha. sen slutade jag kvart i två men satt och väntade på sofia till fem. hon hade prov så :) så jag satt och pluggade lite och så medans hon skrev prov. sen åkte vi hem, åkte till ica och käkade och nu är jag hos seb. imorgon är jag ledig så ska träffa sofia :) men nu ska jag kolla tv, julkalendern, hahaha!

/ e, ska bli bättre på att blogga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback