hello again!

nu har det inte blivit mycket bloggande på ett tag, men
har väl inte haft något att skriva om direkt :p

tänker inte ta någon "dag-för-dag-rapport" utan blir väl en mer snabb uppdatering om vad som hänt under veckan. och ja, jag vet, jag skrev torsdag sist! fast det var onsdag :p haha. så i onsdags var jag med johan på kvällen :) vi gjorde inte så mycket, tog ikapp och kollade tv, haha. i torsdag var jag i skolan, sov hos seb och i fredags var jag hemma från skolan.

i fredags kväll gjorde vi ingenting! vi kollade lite tv och tog det bara lugnt :) kollade idol såklart och som ni säkert vet åkte robin b ut :( ville ha honom och kevin i finalen men så vart det inte.. aja, inte hela världen.
somnade ganska tidigt men vaknade sent på lördag morgonen :p gjorde inte så mycket på dagen, tog det lugnt och sen passade vi tove en timme ungefär, sen lagade vi middag och sen kom filippa.

vi kollade massa film och lite sådant, sen somnade jag ganska tidigt, hahahah. vaknade vid elva, gick ner på ica och handlade frukost vid tolv ungefär, sen käkade vi och sen kollade vi på två filmer och sen drog både jag & filippis hem.
pappa har migrän idag ;/ så jag får ta tvättstugan. så ska väl hem till pappa om någon timme, sortera tvätt och sen tvätta heeela kvällen. kanske inte världens roligaste men men.. haha. skönt att få komma hem ett tag :p INGET ILLA SEB! mest att det är skönt att vara lite själv ett tag.

imorgon är det skola igen, suck... men vi får se, blir nog en bra vecka. ligger bara väldigt mycket efter i svenskan, har inte ens börjat läsa min bok! och italienskan är tills på tisdag, och har inte ens tittat på läxan.. aja, får göra det nu helt enkelt!

/ e, snart 2009..! helt sjukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback