hej jag lever fortfarande

nu är det jullov på riktigt! så himla himla skönt!
men kanske inte direkt ser fram emot nästa
termin i skolan... fy fan

sista dagen för mig i skolan var i onsdags, sen tog jag ledigt torsdag & idag, haha. igår var jag med sofia och kollade på mysteriet på greveholm, och förra veckan kollade vi ju på pettson & findus -tomtemaskinen så nu har vi bara en julkalender kvar, tror jag, haha. det är när karusellerna sover, sen har vi sett dom vi vill, eller hur sofia? eller?

idag har jag varit på stinsen och outlet med mamma, annelie och tove. vi kollade lite men blev inga julklappar för min del, mamma köpte en och sen köpte hon & annelie lite saker till sig själva. jag har typ bara... 2 julklappar kvar och det blir att handla dom den 23e, haha. då har jag fått min lön så :) imorgon är det julmiddag hos seb med hans familj, det blir säkert mysigt :) och ikväll vet jag inte vad som händer, ska väl till seb och kolla american psycho tror jag.

så då är man ledig till den 8 januari! så jävla skönt! men nästa termin kommer bli ett rent helvette! (har jag hört) sista terminen i trean sägs vara den värsta av dom alla! men vi får väl se.. mitt schema ändrats något enormt iaf, men vi får väl se.. kommer läggas till två 50p. kurser så det känns förjävligt.. men får se hur det går. men vet inte om jag vill ta studenten heller!?!? klart att man vill det alltså men.. att sluta skolan? det känns som om skolan är den enda rutin man har ju, så ska man lämna den?? det känns faktiskt inte så lockande just nu.. sen börjar verkligheten. undra hur ens liv ser ut om fem år? jag tänker inte plugga vidare iaf! det är något som är säkert, så får väl börja jobba som expedit på något ställe tills jag har gått klart min väcktarutbildning (som jag ska göra!) och sen får vi se.

/ e, känns inte som om det är jul, absolut inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback