dan före dan före dopparedan

ahap, och snart är det julafton? känns inte
så direkt... inte ens lite snö är det ute.
men man kommer säkert i julstämning på onsdag :)

just nu sitter jag hemma hos pappa. han kommer om en timme ungefär, då ska vi väl käka någon middag och sen ska jag vara hemma ikväll. vi ska åka till min faster imorgon så :) min andra faster hämtar oss vid två tiden inne i stan så, och innan dess ska vi väl köpa de allra sista julklapparna, haha. sista minuten, yeej! haha nej men det brukar bli så, och jag har bara två klappar kvar så det är lugnt :)

så alltså, imorgon kommer jag inte hinna blogga, för vi åker ganska tidigt, och sen är jag hos min faster på tisdag då, sover över till onsdag och sen onsdag till torsdag. sen kommer vi hem, men då är det bara att byta om, och sen åker vi direkt till min syster i skokloster och firar jul med mamma o.c där, sover över till fredag (som jag har fattat det?) så jag kommer alltså hem på fredag, det är först då jag bloggar igen, så ni vet det! haha. tror kanske ingen kommer sakna mig direkt men :p höhö.

sen på måndag, om en vecka, så åker jag med pappa, ewelina, bittan & elsa till dalarna och firar nyår där och där är jag från den 29onde till den 5e eller 6e, så.. men det blir nice! :) nu ska jag fixa lite innan pappa kommer hem!

/ e, så until then, god jul på er! <3

Kommentarer
Postat av: S

Gonna miss you babe <3

2008-12-23 @ 10:24:16
Postat av: Jessica

Jag med! FETT TRÅKIGT utan dig på nyår, helt jävla seriöst!!

2008-12-23 @ 14:07:16
URL: http://mjessicau.blogg.se/
Postat av: ERICA

haha naaw :) men ni kommer ha roligt ändå, roligare än mig kanske t.o.m så inga sura miner nu inte! :) <3

2008-12-25 @ 16:41:59
URL: http://ericaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback