vinst för viksjö!

kom typ precis hem från matchen, kanske för en halvtimme sedan ungefär men ändå, höhö. matchen i sig var faktiskt helt okej. jag vet inte vilka som hade matchen, men viksjö spelade faktiskt bra. det gjorde ju även bele men dom klagade en del (a) höhö. det gjorde pappa också iofs! så när det var tio minuter kvar så säger en kille i bele "nu får du fan ge dig kribban! du har klagat hela matchen!" haha :D så det var lite kul. annelie, peter och tove kom och kollade sista kvarten också, och efter matchen spelade vi lite med tove, hon tycker det är så himla kul. matchen slutade 2-1 iaf, så det var bra! lundgren gjorde mål :D och thomas fick alltid hämta bollarna när dom hamnade i
"diket" och kastade in 95% av inkasten, haha! så han blev nog mest anfådd för att behöva hämta dessa jävla bollar! ;)

ikväll får vi se vad som händer. blir inte att plugga iaf, haha, tror jag. ska väl kolla tv och sen kanske jag går upp till annelie ett tag, vi får se. vet att du läser annelie, och hoppas du godkänner "ögongodis" ;) och imorgon är det skola, och tror, eller hoppas!, att det bara blir
08.30-10.10 engelska nationella
LUNCH
12.00-13.10 livskunskap
13.10-13.30 klasstid

sen ska vi egentligen ha engelska, men hoppas på att vi inte har något för att vi hade det hela morgonen, men vi får väl se.. men nu ska jag äta!

/E, såååå snyyygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback