varje gång jag ser dig..

åkte till sofia som bestämt, men innan följde jag med annelie till max i barkaby, hon skulle äta lunch&jag tog en glass, och efter det hämtade vi upp sofia i jakan och sen skjussade annelie oss hem till sofia. då började vi plugga på en gång. vi satte oss på baksidan och sofia hade datorn i högsta hugg, och jag böckerna, höhö. och det gick ganska bra, men en hel del annat prat mellan varven, haha. men det slutade iaf med att vi inte pallade med att göra färdigt, så vi gav upp och så ska vi fortsätta imorgon. så jag tog fem tåget hem och mötte pappa på tåget så vi åkte hem tillsammans. och väl hemma började han med maten, sedan åt vi och efter det följde jag med honom till ica för att ta ut pengar tills imorgon men bankomaten var trasig så vi får fixa det imorgon istället. då gick jag hem, pratade med towe hela vägen hem, det var nice :) och väl hemma gick jag direkt till mamma. och snart ska jag ut med annelie igen, ska gå spåret idag igen så det blir nice. ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, vi får se. är någon ledig, call me! men är nog inte så många som är lediga imorgon så, höhö. men men.

imorgon blir det tidigt på morgonen iaf. ska möta sofia i kallhäll vid kvart över tio typ. då ska vi plugga färdigt. sen ska jag hem, fixa lite, möta thomas och efter det ska jag göra mig i ordning, vet inte om det blir hemma eller hos sofia, och sen bär det av till jessica där det blir grillning & sånt :) sen får vi se vart vi går, vet inte det riktigt ännu.

/E, VETINTEHURJAGSKAUTTRYCKAMIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback