valborg

ja, idag är det valborg då. gick upp vid nio tiden, klädde på mig (sminkade mig inte :o höhö, eller lite mascara) och tog sedan halv tio bussen till jakan station. höll på att missa den, men jag hann tillslut iaf, så det var nice! sedan tog jag kvart i tio tåget och från kallhäll gick jag till henne. skönt väder så va inte så farligt. väl framme så satte vi gång och pluggade på en gång! vi skrev och skrev och tillslut blev vi klara! tror klockan var runt två, så vi hade suttit i typ 3 timmar. då tog jag halv tre tåget hem, och väl hemma lade jag mig på soffan. fett varmt ute! och nu sitter jag hos mamma. ska hämta kläder tills kvällen och lite annat smått och gott.

kvällen blir spenderad hemma hos jessica med tjejorna. så det blir säkert mysigt. vid sex ska jag möta jessica&sofia på ica och då blir det handla av, höhö. sen ska vi hem till henne där resten of the crew kommer vid halv sju tiden ungefär. det blir nog bra ska du se. det fanns planer för senare under kvällen men det sket sig, så nu hoppas jag det händer något annat skojsigt, så om det är någon där ute som suktar efter 8 tjejor så hör av er! men nu ska jag snart möta thomas, skriver imorgon, no more time today!

/E, pluggis numero uno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback