sverige pussas & kramas

sitter med mitt svenska arbete nu, är typ precis klar. känns skönt att ha mailat den till henne och hunnit få tillbaka feedback innan jag ska lämna in den "på riktigt". så nu har jag ändrat det hon tyckte var mindre bra, språket, vissa ordval och sånt, så förhoppningsvis blir det ett bra betyg denna gång :) så funtar på om jag ska skriva ut det i skolan imorgon, låta sofia läsa det och säga vad hon tyckte var dåligt som jag kan ändra, och så får mamma läsa också. så kan jag ändra en sista gång innan den ska in, vilket är senast på fredag.

efter jag bloggat första gången idag så började jag skriva på svenskan, pratade med sofia, åt macka, och sedan ringde annelie och det slutade med att jag hänkade henne och hämtade tove. sedan gick vi till lekparken och hon fick leka av sig och efter det följde jag med dom upp till dom. annelie har skaffat blogg (http://mintove.blogg.se) så hon ville ha lite hjälp med den och så. sedan gick jag hem igen och skrev färdigt svenskan och precis då kommer pappa hem, och han ska snart börja med maten, vet inte vad det blir, och efter det så kanske jag ska upp till annelie igen. eller ska läsa lite i min engelska bok också, vet bara inte när. annelie ska baka äppelpaj, så ska kanske dit och tatta till mig lite, moha, men vi får se. nu ska jag fixa resten av svenskan och sedan läsa engelskan. men hoppas på mat snart!

/ E, plugghäst? enligt sofia iaf, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback