svenskaskrivning med en förkylning?

det gör jag fan i mig aldrig om alltså! blev att jag skrev svenskan idag ändå, sofia tvingade mig, haha. så tog med typ en hel toalett rulle in i klassrummet, en hel påse halstabletter och vatten. gick och snöt mig en gång bara, ville inte gå fler gånger för man var tvungen att skriva på ett papper när man gick på toaletten och så ;s så ville inte stå där mer än en gång, så. förlåt ni som stördes av mitt snörvlande! jag gick först av alla, haha, och ellinor kom inte lång efter så vi satte oss och pratade om skrivningen, och frågade ääven annat folk som kom förbi och så, och det visade sig att typ alla hade skrivit om samma! haha. sen kom iaf lite mer folk, och vi gick och åt lunch, fett äkligt! och efter det smög vi med lite saker, för anna i våran klass fyller 18 idag, grattis! :) så efter ett tag var typ alla i tjejer i klassen + jens vid ett bord i matsalen och åt kladdkaka som towe hade fixat imorse, fett gott!
jag blev klar med svenskan tio i tio och nästa lektion började kvart över tolv så vi hade värsta hålet där imellan så vi åt långsamt och sedan satt vi och chillade lite typ, och sedan började geografin. vi kollade på två filmer, fick vta vad som skulle komma på provet och efter det fick vi sluta, så jag tod 13.39 bussen med sofia, hanna, sebbe, david, markus och anna. och nu sitter jag bara här, har ätit och ska snart fixa det sista på svenskan och maila in den, den ska in senast idag så. men jag är ju typ färdig så det är lungt.

får se hur det blir ikväll, men tror det lutar åt att bli film hemma hos sebbe, men får se. går lite på tv idag som jag vill se (a) haha, men vet inte. vill iaf inte bara sitta hemma så. imorgon ska jag vara med sofia, måste plugga.. och på söndag vet jag inte alls vad som händer, blir väl att plugga då också. måste ta tag i matte a nu, inte långt kvar innan jag ska pröva om det. hoppas jag klarar det! pallar inte pröva om i augusti igen.. så blir väl att sitta med matten halva söndagen, men får se.

/ E, du förlorar mer och mer hos mig..

Kommentarer
Postat av: THOWE

haha oroa dig inte för snörvlet, jag hörde iaf ingenting :P

2008-04-04 @ 15:20:40
URL: http://thowes.blogg.se
Postat av: erica

HAHA, du hörde ju inte ens när din mobil ringde så, undra varför du inte hörde ^^ moha!

2008-04-04 @ 17:11:39
URL: http://ericaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback