solig dag & plugg hemma hos sofia

hade ju sovmorgon idag, och tog elva bussen till stationen. sen mötte jag sofia på kvart över elva tåget, och sen gick vi till skolan från stationen, och så började vi med ekonomi klockan tolv. det var ingen jobbig lektion, vi gjorde tre uppgifter, och sen fick alla som inte var golfare gå, för dom hade missat en del. då satte sig jag, sofia & towe ute på "skolgården" eller vad det kallas och satt i solen ett tag, det var nice. sen gick jag och sofia in och köpte glass och satte oss och pratade vi ett bord inomhus istället, började bli lite kallt.
efter det hade vi matte, och det var lite väl tråkigt faktiskt! jag jobbbade med towe & johan och vi kom väl lite framåt, förstod vad vi gjorde också så det var skönt! förstod faktiskt. och efter matten hade vi italienska, och det var sjukt tråkigt! satt och förklarade våra rum för varandra, och sedan fick vi gå. då åkte jag hem till sofia och vi pluggade lite. åt även middag, vart våfflor, muuums! sen tog jag åtta tåget hem.

nu sitter jag och kollar på grannfejden men vet inte vad jag ska göra ikväll. men klockan är ju nio så händer nog inte mycket, ska väl upp och duscha och sen kolla lite tv. måste plugga lite också, eller läsa engelskan, men det hinner jag nog med.
och nu fick jag världens gulligaste meddelande av towe :D naaaw! sötnos <33

/E,
paaaallar inte skolan mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback