skönt väääder!

nu är det verkligen varmt ute! så himla himla skönt. man blir genast mycket gladare när det är så fint väder ute, man är på bra humör!
igår var det ju som sagt match. bestämde med ante att jag skulle åka dit och kolla, och det gjorde jag. men det som var så coolt var att jag gick hemifrån 34, min buss skulle gå 51 ifrån lantmäterivägen, och jag skulle till vallen, och sen därifrån till bussen. och jag hann! blev fett förvånad över mig själv :o helt sjukt att jag hann! så jag mötte ante typ kvart över åtta, och då sa han att aik gjort mål efter fyra minuter! glad man blev :D och sen satt vi och kollade. men matchen slutade iaf 1-1, efter en fucking straff! fy fan vad arg jag blev!! okej, det var en självklar straff, men hatar straffar rent allmänt, fy fan.. men men, åkte iaf där ifrån tio i elva, och när jag kom hem så satte jag mig och pluggade, så blev en sen kväll...

började halv nio idag, och det var tungt att gå upp.
men jag gjorde det iaf, och tog kvart i åtta bussen. sedan började vi halv nio med info&layout, och jag var väl inte på sådär jättebra humör, var lite sur över matchen. det kändes som en förlust för aik och vinst för dif, jag vet inte varför. men den lektionen gick bra iaf, började med ett grupparbete idag och vi delade in oss i grupper, det vart jag, johan, towe, sofia & essner. vi kom på en ide på en gång, men vi slutade efter det så hann inte så långt. efter det var det ekonomi, där gjorde vi en uppgift (som jag redan hade gjort så satt och chillade) och sedan fick vi gå, martin, våran lärare, sa att vi skulle hellre plugga på geografin som vi skulle ha prov på idag, martin är bäst alltså! så vi pluggade och åt lunch. sedan hade vi geografi. och vi var väl 13 st som skrev provet typ, alla andra var hemma. det gick faktiskt helt okej!

vi slutade halv två och då skjussade ellinor oss till stationen så vi hann med 38 tåget. och nu sitter jag bara hemma. ska snart duscha och lite sånt, ska till sofia och mysa ikväll. skriver imorgon eller något.

/E, skönt med fredaaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback