roadtrip med ekonomitvåorna!

det trodde jag inte om denna dag alltså! för det första så somnade jag sent igår, och för det andra så började jag halv nio, så trodde det skulle = värsta dagen på länge! men det blev tvärtom, och det var skit skönt verkligen! började ju halv nio som jag sa, med italienska. där ritade vi vårat rum, och färglade, så det var en väldigt onödig lektion, men men.. sen hade vi info&layout, och då var vi kanske en tredjedel av våran klass, det var skiva igår så folk tog väl sovmorgon ;) men det var några som kom ändå, och dom hade solglassögon på sig, haha! självförvållat, det är det enda jag kan säga, ingen sympati här inte! där gick vi igenom något nytt, hur man skriver en faktura. vi håller på med affärskommunikation och vi har fått fyra saker att skriva, och jag har lämnat in tre av dom, så det känns skönt! började med den fjärde idag, och vi fick den idag, så jag blir nog färdig imorgon, då ligger jag inte efter, och det är skönt! sen fick vi veta på våra betyg på word provet vi gjorde för två veckor sedan, och jag fick mvg! :D kändes as skönt!
vi hade inte hela lektionen för vi skulle ju till eskilstuna, så vi gick och åt lunch, vart spagetti&köttfärssås, så det vart pasta&ketchup, haha. tycker inte om skolans köttfärs, är typ 5% kött, 95% vatten typ.
12.15 hade vi samling vid bussen, och jag&towe fick sittplats på nedevåningen (var dubbeldäckare) så det var as nice! och halv gick bussen, så satt vi där i 1½ timme tills vi var framme. det var några som var lite bakis från gårdagen som sagt, folk mådde lite illa (a) var kul att se, höhö! sen kom vi fram iaf, då var det olika "föreläsningar" och teambilding uppgifter, kanske inte så kul men vi gjorde det kul! sen skämtade jag&towe en del, skratta åt konstiga saker och hade det allmänt trevligt :D haha! sen gick bussen hem vid fyra igen. så tjugo över sex var vi tillbaka till skolan, och så tog vi 25 bussen hem.

ikväll vet jag inte vad som händer. är ju derby iaf! så ska försöka se på det, sen måste jag plugga lite geografi, har ju prov imorgon, och sen ska jag väl försöka somna tidigt idag, om inget annat händer, haha. är so you think you can dance på tv idag också, så får väl zappa lite. men nu ska jag ladda ner lite ny musik, skriver sen eller imorgon!

/E, ett MVG idag då :D !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback