respektdag

det var det vi hade idag, så skolan var lugn. vaknade tidigt och kände mig pigg, så jag åkte till skolan halv nio (vi började egentligen halv tio) och höll towe sällskap medans hon pluggade, hon skulle skriva prov på morgonen. så när hon skrev provet så satt jag med arses och chillade, han ville till konsum men pallade inte, höhö. sen kom towe tillbaka och då drog jag, hon&emma till våran "första station" eller vad man ska kalla det. temat var rasism & våld och han som höll i det var faktiskt bra, men han fick till några riktiga brunkningar ibland, var skitkul :D haha. jessica oc kom också dit och vi blev uppdelade i grupper så jag&jessica kom i samma och våran grupp skulle skriva om skällsord, typ vad det var och några exempel. vi var där i en timme, och efter det skulle alla tvår&treor till aulan och lyssna på någon gammal ståupare, en sorts föreläsning typ. var väl inte sådär jättekul men aah.
efter åt jag & towe lunch och sen skulle man till en annan station men vi pallade inte så vi skrev upp oss på närvarolistan och sen gick vi + filippa till stationen.

kom hem för en tjugo minuter sen kanske. vet inte riktigt vad jag ska göra nu, men ikväll ska jag till johan och kolla film med towe, sofia och malin (?), vet inte riktigt vilka som kommer men.. ska vara där klockan sex så innan dess måste jag göra mig iordning, gå till sebbe och bränna tre filmer, sen ska jag hem, äta och sen åka. vet inte om jag ska till sofia innan också, förstod ingenting! men.. får se vad jag pallar med idag och så.

/ E, heeeelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback