överskottsenergi & MVG på psykolgin :D

hej och hallå allihopa! kom hem ifrån skolan för ett tag sedan, hade typ värsta onödiga dagen idag! började halv nio med aktiekunskap, och då satt jag&emma och förhörde varandra på idrotten typ hela lektionen, haha. efter det hade vi idrott där vi hade prov, gick väl sådär. vet inte, men g får jag iaf ;) och resten av lektionen var jag&sofia själva i budosalen (där vi har idrott) så vi masserade varandra och pratade med våran lärare om tatueringar&piercingar. så var inte alls en jobbig lektion. och efter det var det lunch, pyttipanna. och efter det hade vi våran första livskunskaps lektion för det här året. gjorde inte alls mycket där, kollade på en film om våld och sen fick vi gå. och efter det hade vi klasstimme, fyllde i en grej och sen fick vi gå. då slutade jag för vi hade ingen engelska. så jag&sofia tog 13.39 bussen och gick sedan till pressbyrån och köpte glass, sedan tog vi 53 tåget hem. var på konstigt humör hela dagen! haha. och i jakan mötte jag simon så vi tog samma buss hem :D och nu vet jag inte vad som händer. kom på att jag har prov imorgon så ska väl plugga på det + att jag måste läsa ut min engelskabok tills på onsdag, suuuck! fick även precis reda på att jag, sofia och johan fick mvg på våran psykolgouppgift :D fett skönt! nu ska försöka få tag på min syster nu, se om hon ska till ica, då hänkar jag :D men sen ska jag möta simon idag och lämna en tröja till honom, men skriver sen, har inget mer att tillägga just nu ;p

/ E, på bra humör för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback