onödig onsdag

verkligen en onödig dag idag! började klockan tio så tog halv tio tåget med media och så,men sen övergav dom mig och åkte en station längre med bussen. men jag kom inte försent till ekonomin idag ;s haha, brukar vara typ 5 minuter sen varje onsdag men inte idag, så jag gick med sofia och filippa dit. filippa hade ingen lektion så hon hängde med oss. men på ekonomin har vi ett projekt så jag, malin och tony började skriva lite. anna var inte i skolan och det var hon som hade det viktigaste, men vi försökte jobba på endå, men gick inte sådär jätte bra. efter det så gick jag och åt lunch med malin, towe och natalie och efter det gick vi till cafeterian och satte oss ett tag, köpte lite godis och sånt.
efter lunchen hade vi engelska, och där var det redovisning för tre grupper (min grupp gjorde i måndags så vi behövd bara lyssna) och då fick vi även sluta typ 45 minuter tidigare, så jag&sofia gick och frågade svenska läraren om vi fick gå hem och jobba, för vi skulle bara fortsätta skriva på en grej som ska vara färdigt i veckan, och jag har redan mailat in den till henne, så jag är redan färdig, ska bara förbättra den nu. och vi fick åka hem, fett nice!
så jag, sofia&johan gick till stationen, gick in på pressbyrån och köpte varsin glass och gick sedan ner för att vänta på tåget, och sedan tog jag 13.08 bussen hem, gick smärtfritt. och nu sitter jag här, ska snart skriva om lite på min svenska grej, sedan läsa min engelskabok. har räknat ut att om jag läser 20 sidor om dagen så hinner jag färdigt tills på onsdag, då den ska vara färdig ;) och igår läste jag lite mer än 20 sidor, så behöver kanske inte läsa så mycket idag, känner inte direkt för det. och ikväll är det premiär för sverige pussas&kramas :D verkar fett roligt. så det ska jag nog se. annars går väl dagen ut på att försöka bli av med förkylningen, plugga och duscha. förmodligen tar jag en promenix också, lättare att andas ute, haha. men vi får nog se. skönt väder iaf. sen ska jag även prata med pappa angående min födelsedagsfest den 17 maj (ALLA SOM LÄSER, KOM DEN 17!!) och backstreetboys konserten med filippis :D nej, nu ska jag försöka andas

/ E, 17 maaaj

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej!

Svara på dagens bildgåta:

http://vastertorp.blogg.se/1206352869_dagens_bildgta.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

Jocke

2008-04-02 @ 14:02:35
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Ridder!!!!!

Får man komma elleh?! :D+ var ska det vara :D

2008-04-02 @ 15:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback