nu skulle man varit arton..

dagen har flytit på bra, så det är skönt. började tio med ekonomi, tog halv tio tåget med media folket + frida&hanna. på ekonomin forsatte vi med bokslut, och det är väl lite rörigt, men hänger med en del iaf, så det är lungt. sofia hjälper mig en hel del och det uppskattas :) så det ska nog gå bra tillslut!
efter ekonomin var det lunch, och det var äckelfisk så jag tog fil istället, men blev väl inte sådär jätte mätt men.. sånt är livet ibland. och efter lunchen gick jag & towe till media för jag skulle prata med sara, se hur bilden blev, men hon hade den inte där, så får se någon annan dag! så vi gick till våran lektion istället, hade engelska. då skulle man sitta och disskutera texten vi skulle läst till idag, så jag & towe satte oss och började disskutera, kom väl inte så långt men det gjorde inte så mycket, pallade inte riktigt. och det är inget som ska in, bara för våran egen skull så.
efter engelskan hade vi ganska lång rast, så typ alla tjejer i klassen satte sig vid cafeterian och pratade. blev mest prat om skivan som är idag, men själv får man ju inte gå, är ju inte arton.. men sånt är väl livet! och pallar inte skaffa falskleg heller, för märker dom det så är det kört, blir sjukt pinsamt!
och efter rasten hade vi svenska, då kollade vi typ bara på film. var skit tråkigt, men hellre det en att sitta och bara skriva! vi pratade även med våran lärare, för på onsdag så har vi bara svenska, alla andra lektioner är "inställda". alla lärare ska bort och så, så förmodligen får vi ledigt från svenskan på onsdag också, och det betyder ledighet tisdag-söndag nästa vecka :D går måndag, tisdag är det aktivitetsdag, sen kanske ledigt onsdag då och torsdag&fredag är det ju ledig, valborg och klämmdag så, det är nästan ett helt lov :D fett skönt!
efter svenskan drog jag hem med sofia och frida. och hemma så åt jag, lekte med tove och nu sitter jag hos pappa, ska kolla lite på datorn och sånt. sen ikväll ska jag väl plugga lite. och imorgon ska vi till mälardagenshögskola... skit tråkigt! alla ekonomi tvåor som ska dit, så det blir en hel buss med typ bakis elever, haha! så får se hur det går.. tråkigt ska det bli iaf! är hemma runt sex-halv sju imorgon då..

/E, FAN ATT MAN INTE ÄR ARTON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback