mobilfreak

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Anna, haha nej

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Filippa, friends for ever såklart :D haha <3

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Helene, på tisdag på italienskan

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Ewelina, såklaaart!

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?
ICEpappa, kommer jag faktiskt inte ihåg ^^

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Clara, hon går i min klass så genom det då, haha

GILLAR DU NUMMER 51?
Mentor Johan, haha ja han är skön!

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?!
Annelie, ja hon är min syster så har träffats väldigt mycket, höhö

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Ellinor, på måndag i skolan

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?

David, underbar vän! <3

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?
Arses, nej faktiskt inte

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Brumme, min pappas kompis, HAHA, så nej + att han är gift (;

VAD PRATAR DU & NUMMER 18 OFTAST OM?
Ewelina, vi pratar om allt mellan himmel&jord, som syskon ska!

 

KÄNNER DU NUMMER 1?
Andreas, ja det gör jag!

 

ÄR NUMMER 47 ETT MONGO?
Martina, HAHAHA ohyes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback