lååång och skön sovmorgon!

börjar tolv idag så det betyder, sovmorgon! så himla himla skönt alltså, gud ja! så nu sitter jag i vardagsrummet och har precis ätit frukost. jag ska ta elva bussen så jag har 1½ timme på mig att göra mig i ordning och allt så det känns skönt att inte behöva stressa! men anledningen till att jag redan är uppe är att jag vaknade och kunde inte somna om, men sov tio timmar så det funkar nog ;) haha.

igår gick jag till miffot, sebbe, ändå :p haha. men jag gick till tvättis först, lade in kläderna och sedan gick jag hem och bytte om och gick sedan till han. vi kollade på filmen rec, den var så sjukt läskig!! fy fan alltså, jag vågade inte kolla sista kvarten asså! den måste ni se! jag gick hem ifrån honom vid tio iaf, var sjukt trött. då duschade jag, kollade på hundra höjdare men somnade i mitten typ, så somnade alltså med blött hår = fluff hår när man vaknar! så nu ska jag gå och platta det, men skriver sen när jag kommit hem från skolan. typ runt fem kanske, tidigare om jag har tur ;)

btw så vart det ju 2-0 till IFK Göteborg igår.. efter fjorton minuter! det känns lite pinsamt men men.. men man mår genast lite bättre när man tänker på att djurgården spelade lika mot GAIS, HAHA! det är nästan pinsamt.

/ E, sommarvädret håller i sig!

Kommentarer
Postat av: THOWE

hahah ericat jag har läst gamla inlägg från din olgg när vi började umgås :P haha om varje måndag när vi ba "åhh ge oss helg" sen blev de ändå helg skitsnabbt å varje helg vare likadant.. ;) ;) :D

2008-04-22 @ 20:00:05
URL: http://thowes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback