kom igen IDAG då aik!!

kom hem för ett tag sedan, sket i sista lektionen, orkade inte riktigt. det var matteläxförhör och jag kände mig inte särskilt redo, så struntade i det då istället. kanske dumt men så är läget, haha.
började halv nio idag med italienska prov, gick väl bra. haha, fick g iaf ^^ och satsar inte på så mycket mer i språk så det är cool lugnt! var inte många på lektionen, bara jag, johan, alex & henrik. jag & henrik fick göra provet först, skulle vara två och två, och han kunde skitbra ;o så kände mig as dålig när jag pratade efter honom, haha! men när vi var klara fick vi sitta utanför och spela ett verb spel medans j&a gjorde provet. sedan slutade vi typ. då hade vi info&layou, jobbade med en grej och det gick väl ganska bra. var på riktigt bra humör idag också :D så dagarna går genast mycket bättre då!
efter det hade vi lunch, var korvstroganoff, tycker inte om det så åt fil istället. och efter lunchen var det ekonomi som gällde. min grupp samlades och vi gjorde färdigt arbetet, as skönt! så lektionen imorgon behöver vi bara kolla igenom det allra allra sista och läsa igenom stavfel och sånt. vi blev klara fett tidigt på lektionen också (vi har två timmar egentligen) så istället för att sluta två var vi klara kvart i ett! så jag satt och pratade med filippis en stund, sedan gick jag tillbaka till datasalen och spelade på spela.se och mobbade johan, HAHAH! och vid kvart över två drog vi där ifrån. då bestämde sig jag, johan&sofia att dra hem, strunta i matten så vi gick till stationen.

ikväll vet jag inte vad som händer riktigt, får väl se. ville se matchen, men nu sa ante att den inte visas på tv ;o så blir väl inget av det! fuck. får hålla tummarna istället, kolla text tv! haha. ska väl plugga lite, fast igentligen behöver jag inte för har inget tills imorgon :D men gör det för den goda sakens skull, haha. kanske hittar på något annat, vi får väl se (a)
OCH TOWE!! KOM TILLBAKA TILL SKOLAN :( :( !!!!

/ E, AIK AIK AIK AIK AIK AIK AIK, vinner ni inte nu så... då ger jag upp! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback