It's been a while since I could hold my head up high

ja, godmorgon då eller vad man säger. är lika fint väder idag som det varit dom andra dagarna, och jag tror man faktiskt blir piggare av att bara kolla ut, men går man även ute så blir det ju genast mycket bättre det också!
vaknade för ett tag sedan, men låg kvar i sängen i en halvtimme ungefär. läste min engelskabok, den ska vara färdig på onsdag och jag har kommit fram till att om jag läser 20 sidor om dagen så kommer jag hinna läsa ut den tills på tisdag, då kan jag sitta på tisdagkväll och reflektera över boken och komma ihåg lite små saker, så det blir nog bra. så nu har jag läst dagens 20 sidor, och det känns bra. för tänkte gå över till mamma ett tag senare idag, hon&roger ska passa tove och henne har jag inte träffat, eller lekt, med på ett bra tag, så nu är det dags! får se vad dom ska hitta på, kanske blir det lekparken eller något annat.

igår gick jag till sebbe som bestämt. kom dit vid halv åtta, och då gick vi till ica och handlade godsaker till filmen vi skulle se på. men klockan åtta var det repris från sing a long förra lördagen som jag missade, så vi kollade på det först. sen satte vi på filmen, vart juno och den var verkligen sjukt bra! men den började hacka de sista tio minuterna så dom kollade vi på datorn. sedan gick filmen storm på tv så vi kollade slutet på den också, kom in när det inte alls var mycket kvar. sedan ringde vicor, som var asfull, haha, och frågade om han kunde få komma förbi, för hans vänner hade lämnat honom på krogen, HAHAHA! och han skulle möta gurra i jakan så dom kom efter ett tag. sen vart jag skit trött och gick hem. blev väl inte en sådär jättesen kväll men somnade runt halv tre tror jag det var.

och idag ska jag ju till mamma ett tag snart, tänkte ringa och höra när tove ska komma och vad dom ska göra och så. men min förkylning är väl lite bättre nu iaf. pappa köpte nässpray igår (har inte använt det innan, blir bara att man tar mer än vad man behöver) men igår kunde jag inte motstå längre! så nu kan jag andas genom näsan iaf, men hostan har väl inte gått över.. sen kommer sofia senare idag, vi ska plugga som sagt och sedan vet jag inte hur länge hon stannar och så.

/ E, I can still remember just the way you taste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback