Im sorry for the fact that I did not know

good morgon allesammans! klockan är tio och jag är vaken?! det känns lite skumt.. men var sjukt trött igår och somnade relativt tidigt så det är väl därför. men tror även det beror på min hostattack halv tio i morse, och efter det kunde jag inte somna om, så beror väl på något av de två, eller en blandning kanske? men iaf, nu är jag vaken!

igår vart det som jag hade planerat. åkte iväg med mamma, roger&tove. eller jag gick till mamma, då åt dom lunch. sedan åkte vi till ica, tog en fika och sedan skulle vi handla, men det vart inte så utan vi åkte till rogers föräldrar istället, där det blev att sitta på baksidan, i solen och bara ta det lungt. tove sprang runt på gräsmattan och hittade väldigt mycket intressanta saker, haha! vi var väl där i en timme eller något. drack påskmust&åt asgoda kakor! efter det besöket begav vi oss hem och tove somnade sittandes i bilen, haha, det var lite gulligt. så när jag bar ut henne så fick hon ligga i min famn, eller hur man säger, och hon mumlade något i stil med "neeh.. mamma bära :(" typ, men jag svarade typ "är mamma som bär.." då somnade hon på en gång, haha. hon orkade väl inte öppna ögonen och kolla vem det var. så då lämnade jag henne i tryckt förvar hemma hos min mor&låtsaspappa och gick sedan hem till pappa och läste lite i min engelskabok.
lite senare på kvällen så kom sofia, eller klockan var typ fem. då började vi plugga lite smått, och sedan åt jag middag och efter det drog vi till ica. köpte lite godsaker och gick sedan hem igen. det blev inte så myckt plugg, mest prat om gårdagen, andra minnen och så kollade på vi glasklart som hade premiär igår och efter det vart det körslaget och sedan hann vi inte med så mycket mer, haha. sofia tog 22.20 bussen hem (som btw var tio minuter sen, haha!) och då fortsatte jag plugga lite grann, sen kollade jag på när lammen tystnar som gick på trean, men såg inte hela, somnade väl vid ett tiden kanske. senast.

idag ska jag till stinsen med mamma, roger och annelie&tove. eller får se hur det blir med a&t, men jag ska åka in med mamma&r iaf, ska köpa en ny vårjacka! annelie var där igår, och hon hittad en som hon tror att jag skulle vilja ha, så hon la undan den, så vi ska dit idag och se hur det blir! hoppas på det iaf, behöver en vårjacka!

/ E, en vårjacka nyare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback