hemmakväll

god morgon kära läsare! blev en tidig lördagsmorgon för mig, kan man lungt säga. men vaknade för inte så länge sedan och kände mig skit pigg, så gick och hämtade datorn och la mig i sängen, tänkte spela lte ;) haha. allt är johans & patriks fel...

igår kväll hände ingenting! eller jo, men gjorde inte sådär jättemycket. åt middag, efter det satte jag mig och letade jobb, sen kom jag på att jag ville till hultsfred (som ni kan se i inlägget tidigare, höhö) men fick inte tag på folk så ska prata lite med några i veckan, hoppas folk är på! fan, är ju något man måste göra minst en gång i livet!
efter det kollade jag på talang 2008 med mamma ett tag, men var så jävla uppspelt så hon sa "gå ut och spring eller något! :o" så jag löd hennes råd och gjorde det, haha. så jag bytte om, och tog en runda. vet inte hur länge jag var ute, kanske en halvtimme, vart inte så mycket, är fortfarade förkyld&hostar så kände att jag kanske inte skulle ta i så himla mycket, höhö. hände en grej efter halva vägen också, så, det tydde på att jag skulle chilla lite.
när jag kom hem så gjorde jag lite andra övningar, så som situps, grodhopp och armhävningar. sedan stretchade jag lite och tog sedan en varm och skön dusch!
efter jag duschat så tog jag på mig morgonrocken, tog med lite olika krämer ner och smörjde in hela kroppen, haha. pysslande om mig lite grann, det behövs ibland ska ni veta! och efter det så låg bara i soffan, tände en massa ljus och bara mös. kollade först på one hour photo men typ halv elva så började sin city och det är väärldens bästa film! eller en av dom iaf (och JO nyström, det är den visst det!) har sett den kanske 5 gånger, höhö. men såg väl inte sådär oerhört mycket, jag somnade kanske runt halv tolv, var skit trött! så somnade på soffan, hörde inte när någon kom ner eller något. ewelina hade en kompis här, hörde inte när hon gick ;s så jag vaknade vid halv tre av att myggan gick på tv, haha! då gick jag upp till mitt rum istället, somnade på stört!

idag får vi se vad som händer på dagen. men lite senare idag så kommer sofia, vi ska plugga, mysa och sen sover hon här :) sen på söndag ska vi plugga, sedan till malin och efter det ska vi åka hem till henne och så sover jag där, för vi är lediga på måndag! :D så på måndag dag ska vi plugga vidare, om vi har något kvar, sedan ska jag hem, och sen på måndag kväll äre hammarby - aik :D :D får se vart jag ser den, men se den, det ska jag göra!

/ E, HUUUULTSFRED!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback