hemmakväll & somnade på soffan

gårdagen blev inte som planerat, eller jag hade väl inte riktigt planerat något men skit samma, haha. åt en skit god mat! spelade lite på facebook, sen hjälpte jag roger att sy gardiner och sen gick jag ut med hundarna. sedan kollade jag på glasklart. efter det var det sing a long och extra extra på tv och efter det satte jag på en film. men såg kanske typ 45 minuter, sedan somnade jag i soffan, haha. sen vaknade jag vid tre tiden och gick upp och lade mig.

idag då. vaknade vid elva ungefär, då var jag skit hungrig så jag gick ner på en gång och kokade ägg, rostade mackor och lite sådant. och nu sitter jag här, ska kolla lite på internet, sedan upp och duscha och vid två sak jag gå till vallen, då har pappa match. eller tror det var två, får kolla upp det, men ska kolla på den iaf! men nu ska jag göra annat, skriver sedan!

/E, heja viksjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback