hemligheter, visst andreas? ;)

HAHA! kan tyvärr inte berätta vad rubriken handlar om, för konsekvenserna kan bli riktigt illa! höhö. idag har jag inte gjort så mycket, men ändå en hel del. var tvungen att sätta klockan på alarm :o men klockan elva så det var inte farligt, haha, men ändå, var trött när jag vaknade! då gick jag ner, åt frukost och sånt, och sedan gjorde jag mig i ordning och tog 12.20 bussen in till centrum, sedan 38 bussen mot kallhäll, skulle till sofia och plugga. vi skulle göra en idrottsgrej tills på måndag, vi ska hålla i uppvärmningen. tog faktiskt sjukt långt tid innan vi kunde allt och så, hahaha! ni skulle sätt oss (a) sedan vart det lite fika inne hos deras grannar och efter det förstatte vi, då var det styrka som skulle planeras. det gick mycket mycket fortare! sedan tog jag 17.27 tåget hem.

nu håller jag på och lagar mat, blir makaroner & korv, HAHA! tråkigt men pallar inte. och det är någon ny korv, typ dennis korv med choritzo smak eller något, den är as god! sen ska jag ner till ica, är sjukt godis sugen! så tvingade med mig min kära lillesyster också (a) höhö. sen ikväll har jag inga planer, får se om det händer något roligt, annars är det ju skönt med en hemma kväll också :) men roligare med sällskap!

/ E, there it is

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback