guten morgen!

har ju kvar mina tyska skills, höhö. om jag inte minns helt fel så stavas det så iaf, men vi får väl se ifall någon hör av sig angående stavfel så, haha.
jag vaknade tidigt idag, och kunde verkligen inte somna om! somnade väl runt ett igår så vart itne så himla sent, var verkligen skit trött! och så vaknade jag halv tio i morse, så det är 8½ timme, så det kanske räcker, men hatar att vakna tidigt, men vad ska man göra? gjorde ju som sagt inte så mycket igår, chillade framför tvn i stort sett.

idag vet jag inte riktigt vad som händer. eller till en del iaf. pappa spelar match idag klockan fem så jag tror jag ska ner och kolla på den med ewelina, men vi får se. sen måste jag plugga lite också, måste kunna idrottsstegen tills imorgon! så får stå på mitt rum och aerobica lite, nytt ord, i know, haha! sen är det en del på tv idag också. det är både power of ten och det där nya, som har preimär idag sanningens ögonblick. förstår inte hur man kan ställa upp på något sådant! fy fan säger jag bara, skulle aldrig göra det! aja, vissa är ju verkligen kåta på pengar så. då gör man väl i stor sett nästan vad som helst.
nu ska jag äta lite frukost & göra mig i ordning, kanske plugga lite och så. skriver sen om jag har tråkigt

/ E, otroligt fint väder idag!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

yeah :D
hehe ja :D 1 månad kmr kännas som en vecka nu när de e så mkt i skolan o allt :O :p

2008-04-20 @ 12:26:33
URL: http://miikaelaS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback