GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN MARKUS!

yes, idag har alla markusar namnsdag, så grattis till den markus jag känner :)

var ju hos sofia idag, som jag nämnde tidigare. passade tove en timme typ idag på dagen, sedan skjussade annelie mig till sofia, och då vart det lite allmänt prat om allt, om att hon gjort bort sig på ica (a) höhö, och some other stuff. och vid åtta ungefär så satte vi på 27 dresses. har ju sett den förut, men inte sofia, så vi kollade på den :) och det slutade med att hennes mamma OCH pappa (trotts "tjej-films-varningen") höll oss sällskap. den var lika bra denna gång som första gången :) fast det var lite problem med skivan ibland, ganska irriterande men sånt man får ta helt enkelt. efter filmen vart det lite ZTV och prat igen, och vid halv elva kom annelie och hämtade mig. var sjukt trött  + att jag ska upp ganska tidigt imorgon, så vart en tidig kväll. vi ska vara i skokloster vid ett tiden, så om jag ska duscha och göra mig i ordning för ett barnkalas så behövs det tid ska ni veta, höhö. så klockan behöver ställas iaf. så nu ska jag tvätta bort mitt ansikte (=ta bort mitt smink) och sedan ska jag väl spela någon gång på facebook (a) sen blir det sängdags för min del.

/E, myspysig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback