fucking jävla förkylning!!!

jag ooorkar inte meeer! ÅÅH. jag tror jag är förkyld 182,5 (hälften av 365) dagar om året! och jag pallar verkligen inte mer! snyter mig nog 23 timmar om dygnet och hostar minst lika mycket. ser ju fan ut som rudolf med röda mulen nu, skitsnyggt ^^ och man pratar som en manlig 3 åring, suuuck! och kommer ju inte direkt vara bättre imorgon, då har vi en tre timmars skrivning i svenska, kommer ju fan snörvla hela tiden, äta upp en hel påse halstabletter och störa alla med min hosta.. jag vet själv hur jobbigt det är att höra andra göra det så.

aja, dagen idag då. den har väl varit helt okej. vet inte riktigt vad jag ska säga om den. åkte till skolan halv nio, mötte helene och vi skrev italienskan. blev väl typ färdiga, måste ändra en del småfel bara. efter det hade vi info&layout, och vi fortsatte med våran uppgift som vi började med förra gången, och så fick vi tillbaka powerpoint presentationerna, eller betyget på dom, och jag fick bara vg :| och alltså, jag fick inte mvg för att jag hade ett litet stavfel på 3 av sidorna ;s alltså vaa!? seriöst, är ju fan ingen jävla svenska lektion! blev fett sur.
efter det hade vi lunch iaf, åt med media, sofia&towe. vart pannkakor så det var gott, och efter det hade vi ekonomi. min grupp satte sig och arbetade, kom väl inte sådär jätte långt men ändå. kom en bit iaf, nu har vi börjat. hoppas att få svar från chefen vi mailade frågor tills nästa vecka iaf, så vi kan sätta igång på riktigt på tisdag!
och efter ekonomin gick jag, towe, malin och natalie till OK och handlade glass, fett gott! och sedan satt vi + några andra i våran klass och disskuterade en del, bara chillade innan matten skulle börja. där hade vi vikarie och jag satte mig med matte a boken (läser egentligen matte b men jag ska göra om matte a så..) och efter matten slutade vi. då fick jag skjuss till stationen av emma, och nu är jag hemma. vet inte vad som händer ikväll, får se helt enkelt.

/ E, mer och mer för varje dag nu..

Kommentarer
Postat av: Mia

Usch då,krya på dig!!

2008-04-03 @ 16:50:27
URL: http://mariat80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback