förlust igår & hemma ifrån skolan

gick typ nyss upp, sjukt skönt att sova länge! men har väl vaknat typ tusen gånger under natten/morgonen och allt sånt. några gånger för att jag frös, sedan lät mina föräldrar och sen vaknade jag av att ewelina skulle gå, sen att hon kom hem (hon var hos tandläkaren) och sen av att min storesyster kom med hennes son och hund. aah, en hektiskt morgon iaf. men jag stannade hemma ifrån skolan, pallade verkligen inte gå idag ;/ sov inte så mycket inatt + att jag inte kände mig så jävla taggad på skolan idag.

igår blev det ine alls som planarat, haha. skulle behövt plugga så sjukt mycket mer, läste inte ett piss ur min engelskabok, så kanske tur att jag stannade hemma idag, för den ska vara klar imorgon så. men det hinner jag med, har kanske 50 sidor kvar så är inte sådär jättefarligt. sen missar jag ju italienska provet idag, så får väl göra det någon annan gång.
igår kollade jag på matchen med trevligt sällskap :) men vi förlorade ju.. fucking jävla 3-0!! tycker vi inte om. det var fan pinsamt att se, ska konvertera till något annat lag om dom fortsätter spela såhär dåligt! skärp er! kom i säng vid ett tiden iaf, somnade väl halv två.
men nu ska jag plugga, måste ju börja någon gång. ska sattsa mest på att läsa ut boken, för det är tills imorgon. sen tar jag italienskan tills på torsdag, det blir nog bra. men skriver too ya all later.

/ E, kom igen nu AAAIIKKKK!

Kommentarer
Postat av: THOWE

jag säger ju att ifk göteborg är bäst :) :) :)

2008-04-08 @ 12:53:22
URL: http://thowes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback