förlust för järfälla, vinst för viksjö

haha, krångligt det där men så vart det iaf! efter jag bloggat ringde ewelina, så gick över till mamma och så klädde tove på sig och sen gick vi. stannade till i lekparken lite snabbt innan vi gick till ica för att äta glass, och sedan gick vi tillbaka till lekparken men tove ville hem och hämta sina leksaker så vi stannade inte där så länge. & kvart över tre mötte jag jessica vid hundhagen, like old times, haha! och så gick vi och möte pontus & towe och så gick vi till en, verkligen, fullproppad idrottshall, men vi fick tillslut platser men trängas fick vi göra! kollade typ hela matchen, förutom de sista fem minutrarna, då gick jag och mötte pappa, skulle äta på grillen. när jag gick stod det 2-0 till de andra laget, inte järfälla alltså. jag & pappa åt som sagt på grillen, vart en avokadosallad, och efter det drog vi in och handlade, och då träffade jag frida, då sa hon att det vart 5-0 :o alltså gjorde dom tre mål på typ fyra minuter! måste ju betyda att järfälla tog ut målvakten, eller vad tror ni? men på ica iaf, då träffade pappa typ några fotbollsföräldrar. han hade spelat match och vunnit, var en blandning mellan viksjös a- & u-lag, så han satt och pratade med några och sånt ett tag. sen gick vi hem.

nu ska jag sätta mig och plugga hade jag tänkt. men orkar inte direkt, men det måste göras! måste kunna idrotten tills imorgon! annars blir det riktigt pinsamt! så det ska upp och göras nu, så kanske jag har tid att se parlamentet då björn gustavsson är med! så hoppas går ju alltid ;)

/ E, fick lite ögongodis idag, trotts att det är söndag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback