en ledig måndag

yes, rubriken säger ju egentligen allt, höhö. nej men igår åkte jag ju till sofia, var skönt väder att åka dit i och musik i öronen gör allt bättre. hade på mig ett par byxor som jag fick av malin tidigare på dagen, dom var tydligen för små eller något, men jag fick dom iaf och jag gillade dom, verkligen, så tack malin :)
väl hos sofia så gick vi ner på hennes rum, gjorde inte så mycket och sånt, chillade. sen började vi plugga lite smått och vid ett tiden gjorde vi oss i ordning och gick och lade oss. tror jag somnade ganska snabbt faktiskt, efter slitet med pluggandet ;) höhö.

vaknade av väckarklokan halv elva, sofia skulle ner till bolindervallen halv tolv med jeppa, något med sommarfotbollsskolan, så vi satte klockan så hon skulle vakna i tid. så vid kvart över elva plingade jeppa på och dom gick ner, jag stannade kvar hemma hos henne, var ju ändå ingen där så det gjorde inte så mycket. jag kollade lite på tv, gjorde mig i ordning, pluggade matte och så, men det tog inte så lång tid för dom, så sofia var hemma kvart över tolv igen typ. då åt vi frukost. efter det pluggade vi geografi, tog as lång tid! :o efter det åt vi lunch, och efter det kollade vi lite tv, pluggade lite till och sen vid kvart över fyra drog jag hem.
ikväll vet jag inte vad som händer, eller jag ska se aik-hammarby iaf :D och hoppas såklart aik vinner men tror det blir lika faktiskt. chansar på 1-1. eller 2-1 till aik, men jag är inte säker, får se. hammarby har ju faktiskt spelat bättre än aik nu i början av allsvenskan, men jag vet inte. nu ska jag över till mamma och hämta lite grejer, är pappa-vecka från och med idag.

/ E, kom igen nu AIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback