efter en stund med the big Simon

nu åkte simon precis hem. mötte honom på ica som bestämt, köpte glass och satt och pratade "ute i solen" haha. köpte den där som dom gör reklam för, nu är lakrispuck tillbaka! men den var fan inte så jävla god ;s var verkligen bara lakris! men men, man lär sig av sina misstag, haha.
efter det iaf så drog vi hem till mig, kollade lite simpsons och bara pratade. sedan packade jag till mamma och vi disskuterade att han skulle pierca tungan! :D och vi kom fram till att han har tills nästa söndag på sig att göra det ;) haha, alltså han har denna vecka, och ska ha gjort det nästa vecka! its a deal, eller hur simon? ;) kommer bli grymt bra!
sedan gick vi till mamma, åt middag med ewelina och disskuterade en del namn till hennes nystartade innebandy lag och mitt förslag var "female force" eller "nonstop" men tycke female saken var bättre, men tyckte inte ewelina&simon så :p haha, bli förmodligen det andra, tyvärr!

aja ikväll då. som sagt måste jag plugga
sönder typ ;o men känner inte alls för det! så blir förmodligen att jag kollar andra avenyn nu, sen blir det matchen klockan åtta, heja aik!, och om det inte är så spännande jag hoppas på så blir det hundra höjdare och efter det lilla al-fadji :D men måste som sagt plugga så får se om det blir något av det där.. måste duscha också! åååh, vad mycket det lät nu när jag skrev ner allt! aja, vi får väl se. skriver imorgon!

/ E, simons personal assistant :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback