efter en lång dag

kändes som om jag var i skolan i en evighet idag! började egentligen tio idag, men var i skolan halv nio, eftersom johan sa att vi inte hade någon läxa men det hade vi och så, aah. jag skulle vanligtvis inte gjort det, men nu gjorde jag det för våran lärare sa att han skulle peka ut någon i klass, vem som helst, och så skulle den personen kunna göra uppgiften på en overhead för hela klassen, så aah, det var min anledning iaf, haha.
så jag satt utanför sofias klassrum, hon hade svenska, och gjorde uppgiften vi skulle, sedan gjorde jag en annan också, så kände mig lite flitig där ett tag, höhö.
efter det så hade vi ekonomi, men då gjorde han inte som han sa :o det var martin, läraren, som gjorde den men man fick säga vad som skulle stå vart, om man ville, annars skrev han. alltså gick jag upp halv sju helt i onödan! nej, aldrig igen inte!
efter ekonomin var det lunch som gällde, skit god mat! åt den vegitariska och den var riktigt god! så blev mätt iaf, och det är ju tur det, för det var en lång dag idag. slutade fyra.
efter lunchen hade vi engelska, då skrev vi om boken vi presenterade förra gången, och jag hade ju faktiskt läst ut den så det var väl ganska lätt, men kände att jag skrev ganska flumm, höll mig inte till ämnet så får väl se.
och efter det var det svenska, eller först typ 40 minuters rast så satt med lite olika folk och bara chillade, det var skönt att få andas någon gång under dagen :o haha.
SEN började svenskan. då fick vi tillbaka våra argument texter, fick vg... lite missnöjd faktiskt. hade förväntat mig ett vg+ iaf, men det fick jag inte. såg mina slarvfel och SUCK säger jag nu bara.
efter det var det aktiekunskap, men vi har eget arbete men jag och sofia stannade ändå kvar i skolan och började på det nu iaf, och vi fick fram en del, så detta ska nog bli bra. men blir väl bara ett vg som vanligt.. hatar dessa vg asså! men det är väl sådant man får leva med.

kändes som om vi var i skolan en evighet idag! så skönt att komma hem. ikväll får vi se vad som händer. fick 27 dresses av sebbe idag, så ska väl se den kanske om jag har tid. måste plugga till info&layout provet imorgon, sen ska jag ut och springa, ska möta simon en snabbis också. så har nog planer från topp till tå idag, får se om jag skiter i och springa, kanske gör det imorgon. men det behööööövs! nej, kan inte slösa mer tid här nu inte, och blir nog inget mer bloggande idag heller, har nog inte tid till det. så hörs imorgon

/ E, hade jag inte rätt eller? ;) blev 1-1 i måndags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback