efter en hel del sofia! haha

har inte bloggat på ett tag, men har inte haft tid, typ. har varit med sofia en hel del de senaste timmarna :p haha. hon kom igår som sagt, mötte henne på ica vid halv sex tiden ungefär. då köpte vi en hel del godsaker, blev nog lite för mycket, när man har facit i handen.
vi kom hem, då skulle jag äta, och efter det kollade vi lite på tv, vart ju såklart glasklart och efter det vart det slutet av körslaget och efter det kollade vi på en film, butterfly effect, och ni skulle bara veta hur mycket jag skrämde sofia :D HAHAHAH! det var sjuuukt kul! efter tio sekunder in i filmen typ så sträcker jag fram händerna framför henne och ba "böööööh!" och ni skulle sett hennes min :D HAHAHAHA! fan att jag inte filmade asså, hon var as rädd! hahha! både hon och jag somnade efter ett tag in i filmen, jag vaknar av att ewelina kommer hem, somnar om, vaknar av att mobilen ringer vid typ halv ett, hmm. sen gick vi upp och lade oss.

vi gick upp typ elva imorse, då gick vi ner och käkade frukost, sedan gjorde vi oss i ordning och tog sedan kvart i ett bussen in mot jakan, där mötte vi malin & filippa, handlade läsk och grädde och åkte sedan hem till malin. där kollade vi på tv, åt kladdkaka som hon & filippa hade bakat och sånt. chillade där, det var nice. och sen tog jag & sofia tjugo i fem bussen, jag skulle hem till mig och hon hem till sig. och nu sitter jag hemma, ska snart upp och duscha, sen till pappa och lämna kläder, senare idag ska jag åka till sofia, blir att jag sover där för imorgon, är vi lediga, så vi ska sitta hemma hos henne och plugga ;p men nu har jag en del att göra, har räknat med att ta bussen som går om en timme, men får se om jag hinner. men skriver imorgon igen, blir inget mer bloggande idag inte. men hare bäst

/ E, HETT HETT HETT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback