efter bullbakning med little sis

rubriken säger ju faktiskt allt. jag & ewelina har precis bakat bullar, vaniljbullar, sjukt gott! och på dagen har jag väl inte gjort så mycket, tagit det lungt mest och sånt, med tanke på att jag stannade hemma ifrån skolan så var det skönt att bara ligga i soffan och kolla tv. så blir jag extra frisk tills imorgon, haha!
men camilla och edwin var ju här så jag myste lite med dom också, haha. sen bestämde sig jag & ewelina för att baka bullar, så tog bussen till ica, handlade jäst (det ända vi saknade) och sedan köpte jag även en glass, haha, och sedan gick vi hem, började bakade och nu är vi precis klara. så blir nog en sen middag idag, är inte direkt hungrig just nu, har ätit sjukt myckt bulldeg ;o känner hur magen bara jäser. känns äckligt! men för dom som känner mig så vet ni att jag ääälskar bulldeg, haha! det är fan godare än bullarna själva så. jag tycker dom borde öppna ett café med såhär "ofärdiga" bullar eller vad man ska kalla det, annars gör jag det :D sjukt jävla gott asså! men det kan dom ju faktiskt inte göra, haha, vore ju lite äckligt på sätt och vis (a)

vet inte riktigt vad som händer ikväll. eller jag vet att jag måste läsa min engelska bok iaf, men annars får vi väl se. sebbe undrade om jag ville komma och kolla film, men vet inte om det blir så, beror på när jag är färdig med boken. snart kommer annelie och tove ner och ska smaka på våra bullar ;p och jag fick precis höra att tove hade fått tag på en sax hemma, så nu har hon klippt sig själv! HAHAHA! så får se hur det blev, inte snyggt kan jag gissa iaf :p men överskottsenergi har jag gått av nu också! fett jobbigt, har inte direkt något att göra ;o igår tog jag ut den när jag åkte till ante och kollade fotbollen, men den försvann när vi förlorade.. haha. men men, får se vart jag tar ut den idag, kanske leker massa med tove, vi får se!

/ E, eeeeen hurtbulle!

Kommentarer
Postat av: ewelina

hahahahahahahahaha , eeeeen hurtbulle ;)

2008-04-08 @ 22:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback