den 4 juni, DÅ JÄVLAR!

fy fan vad skönt att vara ledig idag alltså! skoja inte med mig. så igår gick jag ut som bestämt med annelie, vi skulle gå spåret. men precis när vi lämnar mammas hus så hör jag pappa bakom mig "ERICA! vänta" så jag vänder mig om och han står med ett stort, vitt brev i handen och halvspringer. jag frågar såklart vad det är med honom och han svarar "det är från pliktvärket!" då jävlar, då springer jag fram till honom fort som fan. sliter upp brevet och läser något i stil med "du är antagen till att mönstra. första mötet är den 4 juni klockan 14.00, den andra gången den 9 juni klockan 08.00" fy faaan vad glad jag blev alltså! skoja inte! men skulle läsa nogrannare när jag kommit hem igen. så jag och annelie började våran vandring, och det blev en hel del prat om mönstringen, men även en hel del annat. var riktigt mysigt :) och väl hemma kände jag hur mina vader började värka! hade gått hela dagen verkligen. och det var mina ben som fick ta stryk av det. men ingen vila här inte. duschade lite snabbt, klädde på mig och gick till sebbe. vi kollade på hundra höjdare och efter det vart det hundra höjdare säsong 4 på dvd. fett kul! haha. sen vid ett skulle han dra till lundgren som hade stått utanför någon affär för att få tag på något nytt tv-spel, haha, fatta ingenting men så var det iaf. så då drog jag hem, och somnade nästan på vägen, var sjukt trött. väl hemma gjorde jag mig i ordning, kollade lite på tv, men somnade inte långt efter.

idag ska jag till sofia, blir att plugga lite. ska ta tjugo i ett bussen, så möter jag henne i jakan. får se hur det kommer gå med pluggandet, men hoppas att det går fort och smidigt. men vi får se. sen har jag pratat med lite folk om valborg och sånt, så vi får se hur jag planerat morgondagen. men nu måste jag göra mig i ordning, skriver sen eller något igen.

/E, fett taggad!!

Kommentarer
Postat av: ekfalk

eric, vi kommer mönstra exakt samma dag&tid :)
nice nice! =)

2008-05-05 @ 16:21:56
URL: http://ekfalk.blogg.se
Postat av: ERICA

nej, äre sant!? :D fett skönt!

2008-05-05 @ 21:56:00
URL: http://ericaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback