blev en hemmakväll

sitter och kollar på helens små underverk på fyran. den är faktiskt ganska bra. en skön hemma-kvälls-slapp-film typ. har inte alls gjort mycket sedan jag pluggade sist. blev en runda till ica som planerat, handlade lite godis&chips och när jag kom hem så satte jag mig vid datorn. klockan åtta började glasklart på ettan och det är så sjukt kul så jag satt och kollade på det, och efter det såg jag slutet av körslaget, markoolio åkte ut :( det var lite synd, men han hade gjort värsta tabben med låtvalet ju! dumt, dumt! men brolle är kvar, och det är det som räknas, höhö. för typ en halvtimme sedan gick jag och mötte simon, men det tog typ en kvart så..
och nu kollar jag som sagt på en film på fyran. har varit skönt att bara vara hemma, men hade ju varit roligare på med sällskap som sagt, men det är väl sådant man får ta. och om en halvtimme börjar ju american gigolo! den ska jag lätt se. det är nog det som händer ikväll, om ingen ringer och erbjuder något, höhö.

/ E, snart arton! så nice

Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha jag det ska jag allt göra asså :D ;)
naaawe :D jag förstår de .. meen ,, den som väntar på något, väntar aldrig för länge ^^

2008-04-20 @ 10:50:41
URL: http://miikaelaS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback